MC Networking

10 makinat që kanë bërë histori

Prej 130 vitesh modelet e makinave të krijuara nga kompani të ndryshme kanë qenë të shumta. Një renditje e cila ka klasifikuar 10 makinat më të rëndësishme në vite është bazuar tek ndikimi industrial, inovacioni dhe tradita që kanë pasur këto makina, duke u bërë shembuj për t'u ndjekur për të gjithë konkurrencën. Sigurisht që makina inovative janë edhe modelet e vjetra të cilat për kohën kanë sjell risi.

FORD MODEL T 1908

Makina u krijua si një model, tashmë jo më  si një prodhim artizanal. Kur u krijua Ford T, qëllimi ishte për të shitur në sasi, që në tremujorin e parë u prodhuan 16 milion kopje, që nënkupton një në çdo dy makina që qarkullonin në rrugë.

ALFA ROMEO 8C 2300 SPIDER  1931

Nëse citojmë frazën e famshme të Henry Ford-it “Kur shikoj nja Alfa, unë heq kapelen”, e lidhim me faktin se kjo makinë sportive erdhi pas depresionit të madhe të ’29 dhe u konsiderua si një sfidë nga prodhuesit.

HRYSLER AIRFLOW 1934

Makina e parë që u konceptua duke favorizuar aerodinamikën dhe studimet e tuneleve të erës, ishte e aftë për 40% më pak rezistencë ajri se të gjithë konkurrentët e tjerë. Ishte në çdo rast një realizim tepër avangard, sepse kriteret estetike ishin të vjetra, në krahasim me efikasitetin, kështu që makina kishte një jetë shumë të shkurtër, vetëm tre vjet. Por solli një koncept të ri.

TRACTIONI I CITROEN AVANT 1934

Duke marrë në ekstrem idenë origjinale të Vincenzo Lancia mbi trupin që mbart ngarkesa, Traction Avant është makina e parë me një shasi monokolike dhe gjithashtu e para evropiane me makinë lëvizëse para. Projektuar nga Flaminio Bertoni, të cilit do t’i detyrohet edhe kryevepra DS, makina kishte shumë të larta prodhimi, duke rrezikuar dështimin e Citroen. Sidoqoftë, ai mbeti në listë për 22 vjet.

VOLKSWAGEN MAGGIOLINO 1946

Prodhuar vazhdimisht për 40 vjet dhe gjithsej 22 milion copë, makina e popullit do të gjejë sukses në të gjitha kontinentet edhe në vitet kur globalizimi ishte një koncept që do të vinte. Motori i tij i ftohur me ajër doli të jetë i pathyeshëm dhe cilësia e ansamblit të saj befasoi. Nëse Gjermania arrin të rikthehet në rrugën e duhur pas shkatërrimit të luftës, shumë do të kenë të bëjnë me suksesin e kësaj makine.

FIAT 500  1957

Sinteza perfekte e stilit italian të aplikuar në dizajnin industrial, do të prezantojë konceptin e funksionalitetit si faktorin e parë të blerjes. Ky model proporcionalisht kushton pak më shumë dhe ofron më pak hapësirë ​​në bord, por bën që të moshuarit dhe të rinjtë të dashurohen me “freskinë” e saj, dhe sharmi i tij do të mbetet i pandryshuar gjatë dekadave duke e bërë atë të bëhet real bërë në ikonë të Italisë.

CADILLAC ELDORADO KONVERTIBLE  1959

Makina më e dashur dhe më e ëndërruar për të gjithë shoferët në të gjithë botën. Yjet e sportojnë atë, dhe ky Cadillac u bë simbol i shkëlqimit të luksit. Pendat e saj janë më të gjata ndonjëherë dhe dritat e pasme të dyfishta duken si plumba. Metafora automatike e rock and roll, drive-ins dhe qenve të nxehtë me patate të skuqura, gjithashtu ka performancë të shkëlqyeshme dhe kalon 200 orët.

MINI  1959

Shpikja e çmendur e Alec Issigonis shpërthen në skenë, duke përmbysur mënyrën e ndërtimit të makinave. Shumë e vogël, me motorin e përparmë tërthor dhe vozitjen e rrotave të përparme, kombinon një hapësirë ​​të jashtëzakonshme në bord me dimensione minimale të jashtme. Për të mbajtur ulur kostot, ajo varet nga dyert e jashtme dhe një peshë e papërfillshme, vetëm 661 kilogramë. Mbajtja e tij në rrugë është befasuese dhe fitoi shumë gara.

TOYOTA PRIUS  1997

Versioni i parë zgjat më shumë për linjën e tij të shëmtuar sesa për inovacionin e jashtëzakonshëm që ka në bord: motorizimin hibrid me një motor elektrik që i shton motorit tradicional të benzinës. Por është një revolucion i vërtetë dhe japonezët do të kenë të drejtë të besojnë në këtë teknologji, sepse atëherë do të kopjohen nga të gjithë konkursi. Suksesi tregtar i Prius do të jetë gjithashtu absolut dhe do të paguajë investimet e mëdha.

TESLA MODEL S  2012

Pika e vërtetë e kthesës elektrike ka vetëm një prodhues, sedanin e madh luksoz me bateri litium-jon i cili, në krahasim me të gjitha përpjekjet gjatë shekullit të kaluar, arrin të vendoset në treg për sa i përket estetikës dhe funksionimit. Tesla Model S shpejt do të bëhet modeli i referencës për të gjithë prodhuesit që në vitet në vijim do të provojnë rrugën e makinave me ndikim të zvogëluar në mjedis./Repubblica.it/

  • Comments

0 Comments:

Copyright © 2015 MCN TV Të gjitha të drejtat e rezervuara
Dizenjuar dhe Programuar nga MCN
Scroll to Top